Povinně zveřejňované informace podle zákona č. 106/99 Sb., o svobodném přístupu k informacím ve znění pozdějších předpisů
1. Oficiální název:
Městys České Heřmanice
2. Důvod a způsob založení povinného subjektu, včetně podmínek a principů, za kterých provozuje svoji činnost:
Obec České Heřmanice má dlouholetou tradici a její činnost se řídí zákonem č. 128/2000 Sb. o obcích, v plném znění. Obec byla zřízena ze zákona e. 367/1990 sb. o obcích (obecní zřízení) jako územně samosprávný celek.
Podle § 3 odst. 4) zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s § 29 odst. 3) zákona č. 90/1995 Sb., o jednacím řádu Poslanecké sněmovny, ve znění pozdějších předpisů, byly České Heřmanice stanoveny městysem, a to dnem 14. dubna 2016.
3. Organizační struktura
Starosta městyse
Zastupitelstvo městyse
Výbory a komise městyse
4. Kontaktní spojení
Městys České Heřmanice
České Heřmanice č.p. 1
České Heřmanice
565 52
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Městys České Heřmanice
České Heřmanice č.p. 1
České Heřmanice
565 52
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Městys České Heřmanice
České Heřmanice č.p. 1
České Heřmanice
565 52
4.3 Úřední hodiny
Úřední dny:
Pondělí 8:00 – 12:30; 13:00 – 17:00
Středa 8:00 – 12:30; 13:00 – 17:00
Provozní doba:
Úterý 8:00 – 12:30; 13:00 – 14:30
Čtvrtek 8:00 – 12:30; 13:00 – 14:30
Pátek 8:00 – 12:30; 13:00 – 14:30
4.4 Telefonní čísla
465 549 516
724 186 294 – starosta
721 860 315 – účetní
4.5 Adresa internetové stránky
4.6 Adresa podatelny
Městys České Heřmanice
České Heřmanice č.p. 1
České Heřmanice
565 52
4.7 Elektronická adresa podatelny
4.8 Datová schránka
p67bkrv
5. Případné platby lze poukázat (bankovní spojení):
13029611/0100 KB Vysoké Mýto
6. IČ:
00278661
7. DIČ:
CZ00278661
8. Dokumenty:
8.1 Seznamy hlavních dokumentů:
strategický rozvojový plán, Místní program obnovy venkova
8.2 Rozpočet
9. Žádosti o informace:
Žádosti o poskytnutí informace dle § 13 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, se podávají
Písemně:
Ústně:
10. Příjem podání a podnětů:
Podání je možno učinit písemně nebo ústně do protokolu anebo v elektronické podobě. Za podmínky, že podání je do 5 dnů potvrzeno, popřípadě doplněno způsobem uvedeným ve větě první, je možno je učinit pomocí jiných technických prostředků, zejména prostřednictvím dálnopisu, telefaxu nebo veřejné datové sítě bez použití podpisu.
Ústní žádosti a stížnosti lze podávat na úřadě městyse v úředních hodinách. Písemné podněty je třeba zaslat:
Vyřizování příslušných podání se řídí odpovídajícími právními předpisy (správním řádem, daňovým řádem apod.).
11. Předpisy
11.1 Nejdůležitější používané předpisy
zákon č. 128/2000 Sb.
zákon č. 106/1999 Sb.
11.2 Vydané právní předpisy
12. Úhrady za poskytování informací
12.1. Sazebník úhrad za poskytování informací
Sazebník úhrad za poskytování informací.
12.2. Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
13. Licenční smlouvy
14. Výroční zprávy
Výroční zpráva podle § 18, odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím ve znění pozdějších předpisů:
za rok 2023
za rok 2022
za rok 2021
za rok 2020
za rok 2019
za rok 2018
za rok 2017
za rok 2016